صعود بارسلونا به صدر جدول با غلبه بر کادیس و یک شوک روی سکوها
دیدارهای هفته پنجم لالیگای اسپانیا با صعود آبی‌و‌اناری‌های کاتالونیا به صدر جدول رده‌بندی به لطف یک پیروزی خارج از خانه ادامه یافت.

در چارچوب دیدارهای هفته پنجم لالیگا، امشب (شنبه) تیم فوتبال بارسلونا با نتیجه 4 بر صفر بر میهمانش کادیس غلبه کرد. فرنکی دیونگ در دقیقه 55، روبرت لواندوفسکی در دقیقه 65، آنسو فاتی در دقیقه 86 و عثمان دمبله در دقیقه 2+90 گل‌های این بازی را برای بارسلونا به ثمر رساندند.

لواندوفسکی با گلی که در این بازی به ثمر رساند شمار گل‌هایش در این فصل لالیگا را به پنج مورد افزایش داد تا به طور مشترک با ایاگو آسپاس مهاجم سلتاویگو در صدر جدول برترین گلزنان قرار بگیرد.

بارسلونا با این نتیجه چهارمین پیروزی فصل خود را کسب کرد و 13 امتیازی شد تا موقتاً جای رئال مادرید 12 امتیازی که یک بازی کمتر انجام داده را در صدر جدول بگیرد. این در شرایطی است که ویارئال 10 امتیازی و رئال بتیس 9 امتیازی نیز در رده‌های سوم و چهارم قرار دارند.

این بازی اما یک حاشیه تلخ هم داشت که ابتلای یکی از تماشاگر پا به سن گذاشته روی سکوهای پشت دروازه تیم میزبان به حمله قلبی بود. تیم پزشکی حاضر در ورزشگاه همراه با دستگاه شوک فوراً خودشان را به او رساندند و این اتفاق بازی را در دقیقه 82 متوقف کرد و بازیکنان دو تیم نیز به رختکن رفتند. با انتقال این هوادار به بیمارستان بازی پس از 54 دقیقه از سر گرفته شد و بارسایی‌ها توانستند تعداد گل‌های خود را دو برابر کنند.

اخبار مرتبط