گالتیه: اگر گل سوم را می‌زدیم کار یوونتوس را زودتر تمام می‌کردیم
سرمربی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن از نحوه بازی تیمش مقابل یوونتوس در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا ابراز رضایت کرد.

کریستوف گالتیه که تیم تحت‌هدایتش شب گذشته (سه‌شنبه) در مهمترین بازی دور اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا موفق شد در خانه خود با نتیجه 2 بر یک یوونتوس را شکست دهد، پس از این دیدا گفت: این بازی دو نیمه متفاوت داشت. در نیمه اول احساس کردم بازی را خوب شروع کردیم و بازیکنان واقعاً از بازی در کنار هم، ایجاد موقعیت‌های زیاد گلزنی، خطرآفرینی و دفاع لذت برد.

وی افزود: در نیمه اول موقعیت‌هایی را از دست دادیم، اما فکر می‌کنم شایسته برتری دو گله در نیمه اول بودیم. سپس نیمه دوم بود که در آن گرفتار ضربات شروع  مجدد شدیم، وضعیتی که باید طبق آنچه برنامه‌ریزی کرده بودیم، سریعتر از آن خارج می‌شدیم. اگر گل سوم را می‌زدیم کار یوونتوس را زودتر تمام می‌کردیم اما دوباره به یوونتوس موقعیت دادیم و آنها را به ادامه بازی امیدوار کردیم.

سرمربی پاری‌سن‌ژرمن در تکمیل صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: من فکر می‌کنم که در کل ما شایسته این برد بودیم. این برد برای هواداران ما، برای باشگاه، برای بازیکنان و برای شخص من مهم است، اما برنده شدن به این روش به تیم اجازه می‌دهد تا پیشرفت کند چون متوجه می شوید که باید در این سطح از رقابت تلاش باورنکردنی داشته باشید.

اخبار مرتبط