لواندوفسکی: عملکرد فصل قبل بنزما حیرت آور بود
تا ابد قدردان هواداران بایرن مونیخ هستم

روبرت لواندوفسکی پس از کسب تمام افتخارات ممکن در بایرن مونیخ و تبدیل شدن به دومین گلزن برتر تاریخ این باشگاه، در تابستان 2022 تصمیم گرفت فصل جدیدی را در فوتبال خودش آغاز کند و به بارسلونا بپیوندد. مدیربرنامه های سابق ستاره لهستانی جدید بلوگرانا پیش از این مدعی شده بود که رقابت با کریم بنزما، از انگیزه های اصلی لواندوفسکی برای انتقال به بارسلونا محسوب می شود و به نظر می رسد که خود مهاجم تازه وارد کاتالان ها نیز بی صبرانه منتظر شروع رقابت است.
لواندوفسکی گفت در بارسلونا بسیار خوشحالم. می دانم که بازیکن تازه وارد محسوب می شوم اما حس می کنم توانسته ام خیلی سریع با تیم هماهنگ شوم. هر روز تلاش می کنم تا با جو تیم هماهنگ شوم. ژاوی هم در این میان به من کمک زیادی رساند و رابطه خیلی خوبی با او دارم. از هم تیمی هایم نیز متشکرم، آنها همیشه قصد دارند به من کمک کنند و این رفتار برایم بسیار مهم است. 
لواندوفسکی همچنین گفت همیشه رویای بازی در لالیگا را در سر داشتم. بله، در بایرن مونیخ دوران فوق العاده ای داشتم و همه چیز بردم اما پس از 12 سال بازی در بوندسلیگا، زمان امتحان کردن یک تجربه جدید فرا رسیده بود. جز خوبی نمی توانم چیزی در مورد هم تیمی ها و باشگاه سابقم بگویم، حتی با وجود سیاستی که سران باشگاه در قبال خروج من داشتند. هر چیزی که در بایرن مونیخ به دست آوردم شگفت انگیز بود. دوست داشتم از منطقه امن خودم خارج شوم و تجربه جدیدی را داشته باشم. وقتی از علاقه بارسلونا به خودم باخیر شدم، فهمیدم که زمان خروج از بایرن مونیخ و بازی در لالیگا فرا رسیده است. می خواهم چند سال دیگر در بالاترین سطح بازی کنم.  پیش از این هم در لیگ قهرمانان اروپا مقابل تیم های اسپانیایی بازی کرده ام و بازی برابر آنها برایم تجربه جدیدی به حساب نمی آید؛ کاملا آماده ام. اینجا نسبت به بوندسلیگا تعداد بازی های بیشتری وجود دارد و این یعنی فرصت بیشتر برای گلزنی. 

اخبار مرتبط