تنش در رختکن بایرن مونیخ پس از سومین تساوی متوالی در بوندس‌لیگا
در پی ثبت سومین بازی بدون برد متوالی در بوندس‌لیگا برای باواریایی‌ها، اختلافاتی میان بازیکنان و سرمربی این تیم شکل گرفته است.

تساوی 2-2 روز شنبه تیم فوتبال بایرن مونیخ برابر اشتوتگارت که سومین تساوی متوالی این تیم در لیگ بود، سبب کمرنگ شدن اعتماد بازیکنان این تیم نسبت به سرمربی‌شان یولیان ناگلسمان شده است. این نتیجه سبب شد که مدافع عنوان قهرمانی بوندس‌لیگا در پایان هفته ششم این رقابت‌ها در فصل جدید، پایین‌تر از تیم‌هایی مانند یونیون برلین و فرایبورگ قرار بگیرد و نارضایتی تعدادی از بازیکنانش ارشد تیم از جمله کاپیتان مانوئل نویر، یاشوا کیمیچ و لئون گورتزکا را هم در بر داشت. هیچ یک از این سه بازیکن پس از بازی حتی یک کلمه حرف نزدند و خیلی زود ورزشگاه آلیانتس تورین را ترک کردند. توماس مولر اما جز معدود نفراتی بود که در باره این مسابقه صحبت کرد و گفت: «من عصبانی‌ام. از دست خودمان به شدت عصبانی‌ام. باید نگاهی به خودمان بیندازیم و عملکرد تک‌تک اعضا را بررسی کنیم».

طبق گزارش نشریه بیلد آلمان، ستاره‌های بایرن مونیخ معتقدند هستند که ناگلسمان باید تاکتیک‌های خود را هم در نتیجه نگرفتن تیم تأثیرگذار بداند. او پس از بازی طوری با رسانه صحبت کرد که به نظر نمی‌رسد هیچ تقصیری را متوجه خودش می‌داند. در واقع او تیمش را مقصر سه تسای متوالی اخیر دانست و حتی به صورت خاص بهسرژ گنابری، لروی سانه و جمال موسیالا را به خاطر از دست دادن موقعیت‌‌‌های گلزنی اشاره کرد.  این در حالی بود که ناگلسمان برای مصاف با اشتوتگارت 6 تغییر در ترکیب تیمش اعمال کرد تا به همه بازیکنانش فرصت بازی بدهد و آنها را خوشحال نگه دارد.»

حسن صالیحمیدزیچ مدیر ورزشی باشگاه بایرن مونیخ در این بار گفت: من به سرمربی گفتم برای من رضایت بازیکنان مهمتر است. گفتم ترجیح می‌دهم که یک بار دیگر مساوی کنبم تا تعداد بازیکنان ناراضی‌مان بیش از اندازه شود. البته من می‌‌دانم که یولیان دارد سبک مناسب بازیکنان را پیدا می‌کند. این یک فرآیند یادگیری است. ناگلسمان مدتی است که چنین تیمی نداشته است.

متشنج شدن رختکن بایرن مونیخ در حالی است که این تیم (سه‌شنبه) در هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا میزبان بارسلونا خواهد بود.

اخبار مرتبط