علي بيرو اولين نفر كارت حضور را زد!
عليرضا بيراموند اين روزها به تنهايي در كمپ تيم ملي حضور دارد و تمرين هاي خود را زودتر از ديگران شروع كرده است. او بيش از شروع اردو تيم ملي تمرينات اختصاصي خود را به تنهايي آغاز كرده تا چند روز ديگر، بقيه اعضاي تيم ملي و كادر فني به او بپيوندند.

 

علي بيرو كه همواره جزو يكي از دروازبان هاي مورد اعتماد كارلوس كيروش بود بار ديگر به تيم ملي دعوت شده و حال سعي دارد كه جايگاه خود را به عنوان دروازبان اول تيم ملي در تيم تثبيت كند.

بيراموند اين روزها بار ديگر در تركيب پرسپوليس خوش مي درخشد و هفته هاي ابتدايي ليگ را بسيار خوب شروع كرده است. انگيزه هاي مضاعف بيراموند باعث شده در زمان تعطيلات ليگ، در حالي كه اكثر بازيكنان براي استراحت به سمت شهرستان ها و تفريح گاه هاي خود رفته اند، او در تهران و در كمپ تيم ملي بماند و تمرينات اختصاصي خود را ادامه دهد.

او حتا ديروز وقتي مديران فدراسيون از "مركز پك" بازديد مي كردند به استقبال آن ها رفت و مانند يك ميزبان به تنهايي از آن ها استقبال كرد.

اعضاي ديگر تيم ملي دو روز ديگر به كمپ خواهند آمد تا اردوي تيم ملي فوتبال را به صورت رسمي زير نظر سرمربي جديد يعني كارلوس كيروش آغاز كنند. كيروش كه در اين مدت از شرايط جديد فوتبال كشور آگاه شده است نيز امروز طي پيامي مجازي به جاي پاسخ دادن به انتقادات و شايعه ها از بازگشت خود به سوي خانواده اش (تيم ملي ايران) ابراز خوشحالي كرد و با آرزوي هاي خوب براي نتيجه اين بازگشت، آمادگي اش را اعلام كرد.

عليرضا بيراموند در جام جهاني ٢٠١٨ دروازبان اصلي تيم ملي بود و نمايش درخشاني از خود به جا گذاشت. پس از حضور ويلموتس و اسكوچيچ نيز او هيچگاه به صورت كامل و رسمي اين عنوان را از دست نداد ولي درخشش امير عابدزاده در اروپا (درست برخلاف بيراموند) باعث شد اين دروازبان جوان در مقاطعي جايگاه اصلي تيم ملي درون دروازه را براي خود كند.
حال به نظر مي رسد با ورود دوباره كارلوس كيروش اوضاع به شكل قبل بازخواهد گشت اما بازيكناني كه با اين سرمربي پرتغالي كار كرده اند، خوب مي دانند او هيچگاه بازيكن نا آماده را به بازيكن آماده ترجيح نمي دهد و شايد تلاش علي بيرو در اين روزها براي رسيدن به فرم ايده آل تر گواهي بر همين ادعا باشد.

علي بيرو هميشه دروازبان مورد اعتماد كيروش بوده ولي تهديد شدن جايگاه ثابت اش در تيم ملي باعث شده او در كمپ تيم ملي بماند و به تنهايي و زودتر از ديگران براي رسيدن به آمادگي بيشتر تمرين كند. اين حركت به تنهايي پيام مهمي را به دوستداران فوتبال ملي مي دهد؛ اين كه كيروش چه جايگاه و قدرتي در تيم ملي دارد كه حتا به دروازبان شماره يك اش اين انگيزه را مي دهد كه قيد تعطيلات را بزند و خود را براي حضور وي آماده تر سازد.
اين يعني سرمربي كار خود را درست انجام داده و هيچكس جرات كم كاري در تيم اش را ندارد. ديگر از يك مربي چه مي خواهيم!؟

اخبار مرتبط