رياض محرز در سيتي مي ماند
برخلاف انتظارها رياض محرز در تيم شگفت انگيز پپ گوارديولا ماند و به تازگي قراردادش را تا ٢٠٢٥ تمديد كرده است. اين بازيكن به تازگي اعلام كرده كه قصد دارد در سيتي از دنياي فوتبال خداحافظي كند و به احتمال زياد اين ستاره ٣١ ساله پس از اتمام قراردادش در ٢٠٢٥ بازنشسته خواهد شد.

 

محرز بين سال هاي ٢٠١٤ تا ٢٠١٨ براي لستر سيتي بازي مي كرد و يكي از اركان اصلي قهرماني تاريخي اين تيم در ليگ برتر (در فصل ١٦-٢٠١٥) بود. او در فصل ٢٠١٨ با قراردادي به ارزش ٦٠ ميليون يورو راهي سيتي شد.

اين ستاره الجزايري به صورت كلي عملكرد قابل قبولي در سال هاي حضورش در سيتي داشته گرچه روزهاي افت قابل توجهي هم پشت سر گذاشته است. اين روزها باعث شده بود كه اكثر طرفداران فوتبال به اين تصور برسند كه سيتي قراردادش را تمديد نخواهد كرد يا حداقل ميان او و رحيم استرلينگ، ستاره انگليسي كه ثبات بيشتري دارد را در تيم نگه خواهد داشت.
اتفاقي كه كاملا برعكس رخ داد. سيتي وينگري چون استرلينگ را به چلسي فروخت و ترجيح داد يه عنوان وينگر راست، محرز را نگه دارد و در چپ و به جاي استرليگ از فودن و يا گريليش استفاده كند.

در هر صورت رياض محرز تا ٢٠٢٥ در سيتي مي ماند و يه احتمال زياد در همين تيم از دنياي فوتبال خداحافظي خواهد كرد.

محرز در مصاحبه اخيرش اعلام كرد: "قطعا دوست دارم فوتبالم را در سيتي تمام كنم و همين جا بازنشسته شوم. فكر مي كنم همچنان بتوانم سال هاي بيشتري در سيتي و در بالاترين سطح بازي كنم. اينكه پس از فوتبال چه خواهم كرد هنوز مشخص نيست و كسي از آينده خبر ندارد. من عاشق فوتبالم و بعيد مي دانم پس از بازنشستگي هم از آن دور بمانم. هدف من اين است كه در فوتبال به فعاليت ادامه دهم."

رياض محرز تا به امروز ١٩٨ بازي براي سيتي انجام داده و ٦٣ گل به ثمر رسانده است. او در سيتي سه قهرماني ليگ برتر. سه قهرماني جام اتحاديه و يك قهرماني در جام حذفي به دست آورده است.

 

اخبار مرتبط